Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Sessions informatives  >  Sessió Informativa del postgrau en Electricitat i Electrò...
Data: 23-01-2019
Hora: 12:00
Lloc: ESEIAAT - Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (c/ de Colom 11, 08222 Terrassa)

El dimecres 23-01-2019, a les 12:00, tindrà lloc a l'ESEIAAT - Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (c/ de Colom 11, 08222 Terrassa) una sessió informativa del postgrau en Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Aquesta Sessió Informativa s'ha cancel·lat.