Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  European Bim Summit 2019
Data: Del 11-04-2019 12-04-2019

Els dies 11 i 12 d’abril se celebrarà a l’Auditori AXA de Barcelona la cinquena edició de l’European BIM Summit (EBS19).

El primer dia del certamen està obert al públic local en general i es presenten les últimes oportunitats tècniques amb el BIM Experience, al qual s'afegeix també el BIM4Students, un espai dedicat als futurs professionals del sector.

El segon i tercer dia, s'obre al públic internacional on s'analitza la situació del BIM a Europa i al món. Es tractaran aplicacions de BIM en els països que l'han avançat més en el món, els països nòrdics, amb Finlàndia com a país líder. S'aprofundirà en temes com serveis i metodologies pràctiques dirigides a mantenir i gestionar el patrimoni construït o el paper del Facility Management.

L'últim dia, sota el títol BIM Future, es dedicarà a les ponències d'experts mundials del BIM, tant des del punt de vista dels entorns informàtics com els fluxos col·laboratius, els nous serveis que estan apareixent i el creixement de les start-ups internacionals, el Blockchain i més de 14 casos d'estudi sobre tot el que oferirà el BIM pròximament.

Eloi Coloma, director acadèmic del màster en BIM Management Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci de la UPC School, participa com a membre del comitè acadèmic de l'European BIM Summit 2019.

Més informació:

European Bim Summit 2019