Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats de la UPC School

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els docents i estudiants de la UPC School han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Votacions del Concurs de Videojocs 3HMA
Data: Del 14-03-2019 al 12-04-2019

La setena edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA) ha tancat la seva fase de participació de projectes a concurs i ara acaba d’obrir el període de votacions del públic.

Des del 14 de març fins al 12 d’abril de 2019 podràs votar pel teu videojoc favorit al web de upcvideogames.com. El projecte més votat obtindrà directament el premi Menció del Públic, dotat amb 1.500€.

Els projectes més votats pel públic, conjuntament amb la valoració d’un jurat professional, donaran lloc a la selecció de finalistes. Els projectes finalistes es publicaran el dia 25 d’abril.

Els premis es donaran a conèixer en l'acte de lliurament que es realitzarà el divendres 24 de maig a l’Auditori l’Edifici Vèrtex de la UPC.

Vota pel teu videojoc favorit!