Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Shaping Forces: New Digital Workflows, Tools...
Data: 29-04-2019
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dilluns 29 d’abril, a les 19:00h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Shaping Forces: New Digital Workflows, Tools and Frameworks to Generate Physical Human Space", a càrrec de Christoph Gengnagel, expert en prototipatge digital en arquitectura i enginyeria i catedràtic a la Universität der Künste Berlin.

El disseny espacial és una pràctica fonamental en la conformació humana del món material i una activitat clau en les disciplines del disseny, les arts i l'enginyeria. La revolució digital no només ha permès noves representacions del disseny espacial en productes, instal·lacions, edificis, ciutats i paisatges, sinó també noves estratègies que fan servir el suport computacional en tot el procés i introdueixen modalitats d'interacció radicalment diferents. La conferència abordarà l'estat actual de l'art en disseny estructural i arquitectònic i es presentaran els primers estudis per a un nou enfocament holístic.

Aquest Open Talent es realitzarà EN ANGLÈS.

El ponent

Christoph Gengnagel és catedràtic de Disseny i Enginyeria Estructural a la Universität der Künste Berlin. La seva recerca se centra en el prototipatge físic i digital en arquitectura i enginyeria, disseny computacional i nous sistemes de materials. Gengnagel va estudiar enginyeria de la construcció i arquitectura a la Bauhaus-Universität Weimar i a la Technische Universität München. Té el doctorat a la Technische Universität München i va ser enginyer estructural a DYWIDAG München, Barthel i Maus i a.ka. Ingenieure. També és soci consultor de la firma d’enginyeria Bollinger+Grohmann i ha ocupat càrrecs acadèmics a la Technische Universität München i a la Royal Academy of the Arts Copenhagen.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Formació de temàtica relacionada

Parametric Design in Architecture
14/10/2019
Parametric Design in Architecture
Màster presencial. Sant Cugat del Vallès

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ