MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Shaping Forces: New Digital Workflows, Tools...
Data: 29-04-2019
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dilluns 29 d’abril, a les 19:00h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Shaping Forces: New Digital Workflows, Tools and Frameworks to Generate Physical Human Space", a càrrec de Christoph Gengnagel, expert en prototipatge digital en arquitectura i enginyeria i catedràtic a la Universität der Künste Berlin.

El disseny espacial és una pràctica fonamental en la conformació humana del món material i una activitat clau en les disciplines del disseny, les arts i l'enginyeria. La revolució digital no només ha permès noves representacions del disseny espacial en productes, instal·lacions, edificis, ciutats i paisatges, sinó també noves estratègies que fan servir el suport computacional en tot el procés i introdueixen modalitats d'interacció radicalment diferents. La conferència abordarà l'estat actual de l'art en disseny estructural i arquitectònic i es presentaran els primers estudis per a un nou enfocament holístic.

Aquest Open Talent es realitzarà EN ANGLÈS.

El ponent

Christoph Gengnagel és catedràtic de Disseny i Enginyeria Estructural a la Universität der Künste Berlin. La seva recerca se centra en el prototipatge físic i digital en arquitectura i enginyeria, disseny computacional i nous sistemes de materials. Gengnagel va estudiar enginyeria de la construcció i arquitectura a la Bauhaus-Universität Weimar i a la Technische Universität München. Té el doctorat a la Technische Universität München i va ser enginyer estructural a DYWIDAG München, Barthel i Maus i a.ka. Ingenieure. També és soci consultor de la firma d’enginyeria Bollinger+Grohmann i ha ocupat càrrecs acadèmics a la Technische Universität München i a la Royal Academy of the Arts Copenhagen.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.