Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Beques Carnet Jove Connecta't a l'Ambientació
Data: Del 09-04-2019 24-04-2019

L'objecte de la Beca Carnet Jove Connecta’t a l’Ambientació 2019 és promoure l’accés de les persones joves vinculades al món de l’escenografia i el disseny d’interiors al sector televisiu.

La persona beneficiària de la beca gaudirà d'una estada formativa en pràctiques a TV3 durant una temporada sencera, on tindrà l'oportunitat, entre d'altres, de conèixer els mètodes i les tècniques de manipulació de materials i de treball per a l'ambientació d'un espai televisiu (real i artificial), conèixer els mètodes i les tècniques de treball per a l'ambientació i el disseny d'esdeveniments i actes corporatius, etc.

La dotació de la beca és de 7.000 euros.

Poden ser beneficiàries de les beques Carnet Jove del programa Connecta’t les persones joves que tinguin entre 16 i 31 anys al llarg de l’any de la convocatòria i que siguin titulars del Carnet Jove de la Generalitat de Catalunya.

Pots presentar la teva candidatura fins el 24 d’abril!

Més informació:

Beques Carnet Jove Connecta't a l’Ambientació