Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Open Day TIC
Data: 23-05-2019
Horari: 18:15 a 20:30
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 23 de maig, a les 18:15h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) la primera edició de l'Open Day TIC. En aquesta jornada es presentarà l'oferta formativa de la UPC School en l'àrea TIC i comptarem amb la presència especial d'Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind, que ens explicarà reptes i èxits de la intel·ligència artificial.

Programa de la jornada:

• 18:30h - 18:35h – Benvinguda institucional de la UPC School.
  • 18:35h - 19.00h – Presentació de l'àrea formativa de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la UPC School. Coneixerem els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector i com la nova oferta formativa d'aquest àmbit ha estat dissenyada per cobrir aquestes oportunitats emergents.

Presentació a càrrec de Rosa Paradell, Innovation Business Development Director at i2CAT Foundation, directora de l'Smart Cities Expo World Congress 2013 i docent del màster en Internet of Things de la UPC School.

• 19:00h - 19:45h – Conferència: "Intel·ligència Artificial: Èxits i Reptes", a càrrec d'Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind.

La Intel·ligència Artificial forma part del nostre dia a dia digital: xarxes socials amb continguts gestionats per algoritmes basats en IA, eines com reconeixement de veu, traducció automàtica o algoritmes de millora de les fotos preses amb el nostre mòbil, etc. Aquests són només alguns dels molts exemples de les seves aplicacions. En aquesta conferència, Oriol Vinyals ens explicarà els èxits dels models que generen imatges, text i àudio, i ens descriurà alguns dels reptes científics en IA.

El ponent

Oriol Vinyals és investigador principal a Google DeepMind, on treballa en Deep Learning i Intel·ligència Artificial. Abans de DeepMind, Oriol va formar part de Google Brain. Oriol té doble titulació en Telecomunicacions i Matemàtiques per la UPC/CFIS (Barcelona), un PhD de la Universitat de Califòrnia i va ser un dels 35 guardonats amb el prestigiós premi 2016 MIT TR35 per a joves innovadors. La seva investigació ha estat difosa diverses vegades al New York Times, Financial Times, WIRED, BBC, etc., i els seus articles han estat citats més de 40.000 vegades. Algunes de les seves contribucions són usades a Google Translate per al reconeixement i producció de la parla. Oriol és l'investigador líder d'AlphaStar, des d'on va crear un programa que va vèncer a un jugador professional en el joc de StarCraft.

• 20.00h - 20.30h – Networking i refrigeri per a tots els assistents.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Formació de temàtica relacionada

Internet of Things (IoT)