MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  8a Jornada Anual UPC Alumni
Data: 04-07-2019
Horari: 18:00 a 20:30
Lloc: Facultat de Nàutica de Barcelona (Pla de Palau 18, Barcelona)

La Jornada UPC Alumni s'organitza anualment amb l'objectiu de facilitar el networking entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat. Per a les persones que integren els Clubs Alumni, és també una oportunitat de retrobar-se i de fer xarxa amb altres membres.

El 4 de juliol de 2019 se celebrarà la 8a edició de la Jornada Anual UPC Alumni amb el lema "UPC Spirit".

Programa:

• 18:00h: Visita al planetari de la FNB, Facultat de Nàutica de Barcelona.
  • 19:00h: Benvinguda a càrrec de Josep M. Vilà Solanes, president d’UPC Alumni.
  • 19.10h: Benvinguda a càrrec d'Agustí Martin i Mallofré, degà de la FNB.
  • 19:20h: Speech de Cali Sanmartí, Nautical Trainer & Technical Speaker en Coaching Náutico.
  • 19:40h: Premi UPC Alumni de l’any.
  • 19:50h: UPC Spirit Game
  • 20:40h: Cloenda a càrrec de Francesc Torres Torres, rector de la UPC.
Còctel i networking.

Més informació: