Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Reptes de la Integració de Renovables i Impac...
Data: 25-09-2019
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: Aula LS6 del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona)
Contacte: 937073132

El dimecres 25-09-2019, a les 18:00, tindrà lloc a l'Aula LS6 del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona) una Open Class del màster en Smart Energy.

Quines tecnologies estan marcant l'evolució dels sistemes elèctrics pel fa a la seva generació, transport i distribució? Com s'estan integrant a les xarxes elèctriques? Quins reptes plantegen i com afecten aquestes transformacions als mercats elèctrics?

Vine a descobrir els reptes de la digitalització de l'energia i les noves tendències dels mercats elèctrics en aquesta sessió!

Les ponents

• Mònica Aragüés

Doctora en Enginyeria Elèctrica per l'ETSEIB-UPC, amb reconeixement de l'EIT (European Institute of Technology) Innoenergy PhD School. Professora de la UPC (Lectora Serra Hunter). Coordina la Càtedra Endesa Red d'Innovació Energètica de la UPC. La seva activitat inclou l'operació i control de parcs eòlics, plantes fotovoltaiques, sistemes de transport HVDC i HVAC i microxarxes.

• Íngrid Munné

Enginyera Industrial per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona-UPC. Enginyera de projectes del CITCEA-UPC a l'àrea d'energia i estudiant de doctorat en Enginyeria Elèctrica en el desenvolupament de mercats elèctrics locals per proporcionar serveis d'energia i flexibilitat. Centra la seva activitat investigadora en smart grids i mercats elèctrics.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Selecciona els cursos en què estàs interessat / da:

política de protecció de dades

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ