Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  European Roundtable for Sustainable Consumption and Produ...
Data: Del 15-10-2019 18-10-2019

Del 15 al 18 d'octubre tindrà lloc a Barcelona l'European Roundtable for Sustainable Consumption and Production (ERSCP) 2019.

L'objectiu principal de l'ERSCP és fomentar la discussió entre professionals involucrats en el consum i la producció sostenible: empreses, institucions públiques, universitats, instituts i centres de recerca, ONG, PIME, associacions professionals, etc.

Congrés organitzat per l'Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat de la UPC, coordinat per Jordi Segalàs, director acadèmic del postgrau en Economia Circular. Eines i Estratègies d'Innovació Industrial de la UPC School.

Més informació:

European Roundtable for Sustainable Consumption and Production (ERSCP)

Formació de temàtica relacionada