Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "L'ADN de l'Emprenedor"
Data: 21-11-2019
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El dijous 21 de novembre, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "L'ADN de l'Emprenedor", a càrrec d'Erik Brieva, CEO d'Strands, director de Bcombinator, emprenedor múltiple i executiu d'empreses innovadores.

Un emprenedor potser té algunes característiques innates que li faciliten l'impuls a emprendre. No obstant això, totes les qualitats que es requereixen per ser un emprenedor d'èxit es poden adquirir si es coneix què és el que es necessita i aquestes competències es poden aprendre o desenvolupar. El conjunt de totes aquestes qualitats compon l'ADN de l'Emprenedor.

El ponent

Erik Brieva és enginyer informàtic i màster en Computer Graphics. Emprenedor múltiple i executiu d'empreses innovadores. Actualment dirigeix ​​Bcombinator, orientat a l'èxit de startups i empreses. Va ser director mundial de product màrqueting a Red Hat i actualment és CEO de Strands. Va ser el fundador de Polymita (adquirida per Red Hat), Enzyme (adquirida pel Grup Nexe), Intelligent Software Components S.A. (Adquirida per un fons de Private Equity), Altea Consulting i iSOFACT. Conferenciant convidat a l'IESE, ESADE i la UPM. Erik Brieva també és director acadèmic del nou postgrau en Lean Startup Incubation de la UPC School.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Hi vull assistir

Formació de temàtica relacionada

Lean Startup Incubation
13/01/2020
ajuts
Lean Startup Incubation
Postgrau presencial. Barcelona

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ