MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Què Busquen les Empreses en els Enginyers pe...
Data: 14-11-2019
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El dijous 14 de novembre, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Què busquen les empreses en els enginyers per afrontar els reptes del BIM?"

En els projectes d'edificació i infraestructures s'estan adoptant noves formes de treballar que passen per la implementació del BIM en els encàrrecs d'enginyeria. Llavors, la pregunta és: Quines habilitats tècniques i humanes han de tenir els enginyers per poder participar en aquests projectes?

Per respondre a aquesta pregunta, hem convidat a tres ponents a participar en una taula rodona en què respondran diferents qüestions sobre per què aposten pel talent dels enginyers per al desenvolupament de projectes en BIM.

Moderador:

• SERGIO MUÑOZ, enginyer en Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de València. Cofundador de l'start-up BIM & Partners, que ofereix serveis de consultoria i formació sobre BIM. Director del Consell Assessor del Màster OpenBIM de la UPC School. Secretari General de buildingSMART Spanish Chapter, de la qual va ser president durant 5 anys. També és president del comitè de normalització sobre BIM UNE-CT41-SC13.

Integrants de la taula rodona:

• ALBERTO ACEVEDO, responsable de Mobilitat i Selecció Internacional a Ferrovial

Acumula 8 anys d'experiència en departaments de RRHH de multinacionals espanyoles del sector IT, industrial i construcció, vinculat sempre a projectes internacionals i a la gestió de professionals desplaçats. A més a més d'Espanya, he exercit el seu treball als EUA i recentment amb Ferrovial al Regne Unit, on va ser responsable de l'àrea de selecció per a aquest mercat.

• JESÚS PERUCHO, Associate Digital Delivery Information Manager a BrydenWood

Arquitecte per l'ETSAM i MBA de l'IEB. Ha treballat en diverses disciplines arquitectòniques: urbanisme, disseny detallat, direcció d'obres, construcció, gestió de contractes i actualment BIM. Té experiència en projectes residencials, educatius i sobretot en l'àmbit del transport (estacions d'Alta Velocitat i aeroports).

Arquitecte tècnic. Especialitzat en construcció industrialitzada, envoltants arquitectòniques i metodologia BIM aplicada a la fase de construcció. Els últims 3 anys ha participat en la fase de producció en projectes tan singulars com l'Aeroport de Santiago de Xile o la Sagrada Família a Barcelona.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.