Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Acte de lliurament de títols del màster en Cybersecurity ...
Data: 20-11-2019
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: Aula Màster del Campus Nord UPC (c/ Jordi Girona 1-3, Barcelona)

El dimecres 20 de novembre, a les 18.30 h, es realitzarà a l’Aula Màster del Campus Nord de la UPC l'acte de lliurament de títols als estudiants del màster en Cybersecurity Management de la UPC School.

Aquest és el programa de l’acte:

• Benvinguda institucional, a càrrec del vicerector de Transformació Digital de la UPC, Sr. Agustín Fernández.
  • Benvinguda del director del màster en Cybersecurity Management, Sr. Manel Medina.
  • Conferència: "Catalunya, una República Digital", a càrrec de l’Hble. Sr. Jordi Puigneró, conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya.
  • Intervenció: "Ciberseguretat: oportunitats i reptes de Catalunya al món", a càrrec del Sr. Lluís Vera, coordinador acadèmic del màster i CEO a Ackcent Cybersecurity.
  • Lliurament de títols.
  • Aperitiu de cloenda.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR". Places limitades.

Hi vull assistir

Formació de temàtica relacionada

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ