Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Sessions informatives  >  Sessió Informativa del postgrau en Digital Energy i del p...
Data: 16-01-2020
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: Aula Schneider del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona)
Contacte: 937073132

El dijous 16-01-2020, a les 18:00, tindrà lloc al Aula Schneider del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona) una sessió informativa del postgrau en Digital Energy i del postgrau en Economia de l'Energia.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls dels programes i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir".