Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Sessions informatives  >  Sessió Informativa del postgrau en Automatització de Sist...
Data: 28-11-2019
Horari: 19:00 a 20:30
Lloc: Aula Schneider del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona)
Contacte: 937073132

El dijous 28-11-2019, a les 19:00, tindrà lloc al Aula Schneider del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona) una sessió informativa del postgrau en Automatització de Sistemes i del postgrau en Components i Sistemes Mecatrònics i Enertrònics.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls dels programes i vulguin aclarir dubtes.

Aquesta Sessió Informativa s'ha cancel·lat.