Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats de la UPC School

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els docents i estudiants de la UPC School han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Sessions informatives  >  Sessió Informativa del postgrau en Instal·lacions Ferrovi...
Data: 12-12-2019
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: EPSEVG - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (Avda. Victor Balaguer, 1 - Edificio VG1)
Contacte: 931120835

El dijous 12-12-2019, a les 18:30, tindrà lloc a l'EPSEVG - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (Avda. Victor Balaguer, 1 - Edificio VG1) una sessió informativa del postgrau en Instal·lacions Ferroviàries i del curs de formació contínua en Vehicles Ferroviaris. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquests programes.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls dels programes i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Aquesta Sessió Informativa s'ha cancel·lat.