Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Com Fer un Xat en Temps Real amb React i Fire...
Data: 14-01-2020
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)
Contacte: 931120883

El dimarts 14-01-2020, a les 18:30, tindrà lloc al Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona) una Open Class del postgrau en Full-Stack Web Technologies.

Aquesta sessió consistirà a desenvolupar una aplicació de xat en temps real utilitzant React i Firebase.

Mostrarem l'estructura d'una base de dades de Firebase, com connectar una aplicació en Javascript, i com fer-la servir. També farem components React per tal que l'aplicació s'assembli el màxim possible a Telegram Desktop.

Vine a aquesta Open Class i veuràs dos grans temes que tractarem al postgrau en Full-Stack Web Technologies!

El ponent

Pablo Fernández és enginyer en Telecomunicacions per la UPC i Diploma d'Estudis Avançats pel Departament de Física de la UPC. Actualment és codirector del postgrau en Full-Stack Web Technologies de la UPC School i professor en Desenvolupament de Mòbils i Tecnologies al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM). Autor de Minidosis.org.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ