Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats de la UPC School

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els docents i estudiants de la UPC School han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  The Deep Learning Barcelona Symposium (DLBCN)
Data: Del 19-12-2019 al 20-12-2019

La segona edició de The Deep Learning Barcelona Symposium (DLBCN) es durà a terme el dijous 19 i divendres 20 de desembre de 2019 a l'Auditori Torre Telefònica Diagonal 00. Aquesta trobada té com a objectiu mostrar la investigació sobre l'aprenentatge profund realitzada per científics des de Barcelona, és a dir, científics que actualment treballen a Barcelona o que van realitzar part dels seus estudis o carrera professional a la capital catalana. En aquest esdeveniment hi participarà l'equip docent del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning de la UPC School.

Més informació:

The Deep Learning Barcelona Symposium (DLBCN)