Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Arquitectura Regenerativa, Disseny Biofílic ...
Data: 06-02-2020
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El dijous 6 de febrer, a les 19 h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Arquitectura Regenerativa, Disseny Biofílic i Biomimètica, més enllà de la Sostenibilitat", a càrrec d'Emmanuel Pauwels i Judith Estrada.

El món està canviant ràpidament, l'emergència climàtica i les desigualtats socials catalitzen un nou ordre mundial. Transitem cap a un model de desenvolupament socioeconòmic regeneratiu en què l'arquitectura regenerativa, altament resilient, es consolida com la millor opció per fer front als nous reptes. En aquesta sessió entendrem per què l'Arquitectura Regenerativa és l'arquitectura que pot liderar en aquest nou escenari mundial. Abordarem quina serà la funció de l'arquitecte del futur i ens aproximarem a dues eines de l'arquitectura regenerativa a l'avantguarda en la innovació: el disseny biofílic i la biomimètica.

Els ponents

Emmanuel Pauwels
. Doble llicenciatura en Enginyeria i Ciències Econòmiques Aplicades per la Universitat Antwerpen. LEED Accredited Professional Operations & Maintenance, LEED Accredited Professional Building Design and Construction i Living Future Accredited. Cofundador de Living Building Challenge Collaborative Spain i Green Building Consultant.

Judith Estrada
. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (UAM), Master in Management ESCP Europe i Màster en Gestió i Conservació de la Naturalesa (UCA). Consultora ambiental, fundadora de Taiga Conservación i coordinadora de l'àrea Planet de Mieses Global.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest Open Talent cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Hi vull assistir

Formació de temàtica relacionada

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ