MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "La Gestió de les Persones en l'Àmbit del Mant...
Data: 05-05-2020
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)
Contacte: 937073132

El dimarts 05-05-2020, a les 19:00, tindrà lloc al Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona) una Open Class del postgrau en Manteniment d'Equips i Instal·lacions.

La gestió de persones en el manteniment s'ha d'enfocar des de la perspectiva de la necessitat d'una prestació d'excel·lència en el servei. Aquest factor depèn de la qualificació professional i personal dels tècnics que han de prestar-lo. Aquest és un fet que tot gestor d'equips ha de considerar per aconseguir un òptim rendiment, tot preparant-se per poder configurar i liderar equips de professionals eficaços i eficients.

El ponent

Òscar Coduras és doctor en Economia, Empresa i Finances. Director de l'Institut de Formació Directiva de Barcelona i director del màster universitari en Administració i Direcció d'Empreses (ADE) de l'Euncet Business School (UPC). Consultor d'empreses i professor de direcció estratègica, direcció de recursos humans i habilitats directives en diverses escoles de negocis i universitats nacionals i internacionals.

Aquesta Sessió Informativa s'ha cancel·lat.