Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats de la UPC School

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els docents i estudiants de la UPC School han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Com Desenvolupar una Supply Chain Resilient"
Data: 08-07-2020
Horari: 17:00 a 18:30
Lloc: En línia
Contacte: 931120835

El dimecres 08-07-2020, a les 17:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Executive en Supply Chain Management. Operacions i Logística.

La situació viscuda recentment ha fet aflorar en les empreses una paraula que cada vegada s'escolta més: la resiliència. El seu significat engloba una sèrie de característiques que les empreses han de tenir per mantenir-se i prosperar davant el constant canvi que ens envolta.

La resiliència a les operacions permet que aquestes se segueixin executant amb el mateix nivell de qualitat en el servei al client i impacte en costos davant de situacions de volatilitat. Aquesta és una necessitat que romandrà en les empreses en la nova normalitat. En aquesta sessió es revisaran les millors pràctiques de la cadena de subministrament resilient i exemples d'èxit il·lustratius.

La ponent

Ana Herrero Prádanos és llicenciada en Informàtica, PDD per l'Institut d'Empresa (IE) i Certificada CPIM per l'American Production and Inventory Control Society. Actualment, Managing Director d'Accenture, pertanyent al grup Global de Management Consulting Operations, on és responsable del Centre Global d'Excel·lència de Supply Chain de Barcelona. Té una llarga experiència en projectes de transformació de supply chain i en disseny i implantació de nous models operatius en empreses globals de diversos sectors: químic, consum, recursos naturals i retail.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet (Hangouts Meet).

Requeriments per a la connexió en línia

*Per poder seguir la sessió informativa en línia és recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.

També pots seguir l'Open Class amb el teu smartphone, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet (Hangouts Meet) per Android o iPhone, iPad i iPod Touch.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.