Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Com Desenvolupar una Supply Chain Resilient"
Data: 08-07-2020
Horari: 17:00 a 18:30
Lloc: En línia
Contacte: 931120835

El dimecres 08-07-2020, a les 17:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Executive en Supply Chain Management. Operacions i Logística.

La situació viscuda recentment ha fet aflorar en les empreses una paraula que cada vegada s'escolta més: la resiliència. El seu significat engloba una sèrie de característiques que les empreses han de tenir per mantenir-se i prosperar davant el constant canvi que ens envolta.

La resiliència a les operacions permet que aquestes se segueixin executant amb el mateix nivell de qualitat en el servei al client i impacte en costos davant de situacions de volatilitat. Aquesta és una necessitat que romandrà en les empreses en la nova normalitat. En aquesta sessió es revisaran les millors pràctiques de la cadena de subministrament resilient i exemples d'èxit il·lustratius.

La ponent

Ana Herrero Prádanos és llicenciada en Informàtica, PDD per l'Institut d'Empresa (IE) i Certificada CPIM per l'American Production and Inventory Control Society. Actualment, Managing Director d'Accenture, pertanyent al grup Global de Management Consulting Operations, on és responsable del Centre Global d'Excel·lència de Supply Chain de Barcelona. Té una llarga experiència en projectes de transformació de supply chain i en disseny i implantació de nous models operatius en empreses globals de diversos sectors: químic, consum, recursos naturals i retail.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet (Hangouts Meet).

Requeriments per a la connexió en línia

*Per poder seguir la sessió informativa en línia és recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.

També pots seguir l'Open Class amb el teu smartphone, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet (Hangouts Meet) per Android o iPhone, iPad i iPod Touch.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.