MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "La Importància de l'Arquitecte en el Disseny ...
Data: 22-07-2020
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 667863431
Places exhaurides

El dimecres 22-07-2020, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Arquitectura Sanitària: Present i Futur (Semipresencial).

Ara, més que mai, l'educació en el disseny d'hospitals i centres de salut és una necessitat urgent. La pandèmia en curs ens ha demostrat la importància de l'atenció mèdica com un dret per a tots els ciutadans i, com a arquitectes, hem d'estar preparats per formar part d'equips multidisciplinaris que ofereixin instal·lacions d'avantguarda. En aquesta conversa, els professors Mario Corea, Joan Llongueras i Lidia Planas intercanviaran idees sobre els enormes desafiaments que enfrontem en l'actualitat.

Els ponents:

Mario Corea. Arquitecte. Master of Architecture in Urban Design de Harvard Graduate School of Design de Harvard University i Diploma in Urban Studies de l'Architectural Association de Londres. Director acadèmic del LA(H)B Laboratori d'Arquitectura Hospitalària Barcelona. Fundador de l'estudi Mario Corea Arquitectura, amb seu a Barcelona i Buenos Aires. Va ser docent a l'ETSAV-UPC des de 1976 fins a 2007 i ha estat professor convidat en nombroses universitats internacionals. Ha estat guardonat amb nombrosos premis i distincions, i és membre d'honor de l'American Institute of Architects (Hon.FAIA).

Lidia Planas. Arquitecta per l'ETSAB i sòcia de l'estudi RSanabria Arquitectes. Ha estat professora de projectes a la UIC Barcelona. Des del 2018 és tutora de treball de fi de màster i professora del taller de projecte arquitectònic en el màster en Arquitectura Sanitària: Present i Futur organitzat pel LA(H)B i la UPC School.

Joan Llongueras. Arquitecte per l'ETSAB i fundador de l'estudi Llongueras Clotet Arquitectes. Ha treballat a la Direcció General d'Assistència Sanitària de la Generalitat de Catalunya i ha estat part de tribunal de projectes de fi de carrera a La Salle BCN i l'ETSAB. Des del 2016 és tutor de treball de fi de màster i professor del taller de projecte arquitectònic en el màster en Arquitectura Sanitària: Present i Futur organitzat pel LA(H)B i la UPC School.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet (Hangouts Meet).

Requeriments per a la connexió en línia

*Per poder seguir la sessió informativa en línia és recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.

També pots seguir l'Open Class amb el teu smartphone, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet (Hangouts Meet) per Android o iPhone, iPad i iPod Touch.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.