Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats de la UPC School

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els docents i estudiants de la UPC School han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Barcelona New Economy Week
Data: Del 06-10-2020 al 09-10-2020

El canvi de paradigma econòmic, amb les noves tecnologies com a motor i impulsor del canvi per reactivar l'economia, centrarà la Barcelona New Economy Week, un esdeveniment únic que aglutina cinc trobades globals de Logística, Real Estate, Indústria Digital, Ecommerce i Zones Econòmiques.

Es tracta d'una trobada professional que combina un programa presencial (de desenvolupament simultani en llocs emblemàtics de Barcelona) amb continguts digitals.

Organitzat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona, la BNEW oferirà també un programa de networking per garantir el desenvolupament de noves oportunitats de negoci.

Les inscripcions realitzades abans del 20 de setembre, són d'accés gratuït.

Més informació:

Barcelona New Economy Week