Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "L'Aprenentatge Profund en la Traducció Automà...
Data: 22-10-2020
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 931146805

El dijous 22-10-2020, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (En línia).

La traducció automàtica multilingüe és un dels elements centrals en la comunicació social. En situacions quotidianes, comptem amb serveis comercials gratuïts, els quals han millorat molt la seva qualitat gràcies a l’ús de tècniques d’aprenentatge profund (deep learning). Més encara, les arquitectures desenvolupades inicialment per resoldre la traducció automàtica s'utilitzen ara en moltes altres aplicacions, com ara sistemes de jocs o sistemes de recomanació. Tot i l’enorme progrés que està fent la traducció automàtica, per què encara veiem que la qualitat de la traducció és molt millor en anglès a portuguès que entre el català i el neerlandès?

En aquesta xerrada, explicarem en detall els avenços en traducció multilingüe - parlada - en termes d’aconseguir una qualitat similar per a tots els idiomes. A més, analitzarem com podem afegir nous idiomes de manera eficient en un sistema altament multilingüe. Finalment, donarem detalls sobre el repte de l’equitat: ¿per què les paraules neutres com a “metge” tendeixen a inferir el gènere “masculí” quan es tradueixen a un idioma que requereix flexió de gènere per a aquesta paraula?

Tot examinant aquestes qüestions, aquesta xerrada vol oferir una visió general a l’estat de l’art en el camp de la traducció automàtica multilingüe.

Aquesta open class es realitzarà en anglès.

La ponent

Marta Ruiz Costa-Jussà és investigadora Ramon y Cajal a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), universitat on es va doctorar l’any 2008. La seva experiència investigadora es basa principalment en la traducció automàtica. Ha treballat a LIMSI-CNRS (París), al Barcelona Media Innovation Center, a la Universitat de São Paulo, a l'Institut d'Investigació Infocomm (Singapur), a l'Institut Politècnic Nacional (Mèxic) i a la Universitat d'Edimburg.

Recentment, ha rebut una beca ERC Starting 2020 i dos premis Google Research Research (2018 i 2019). És codirectora acadèmica del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning de la UPC School.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet (Hangouts Meet).

Requeriments per a la connexió en línia

*Per poder seguir la sessió informativa en línia és recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.

També pots seguir l'Open Class amb el teu smartphone, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet (Hangouts Meet) per Android o iPhone, iPad i iPod Touch.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.