MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  I Premi BIM Start Up + Conferència: "Innovació Corporativ...
Data: 12-11-2020
Horari: 19:00 a 21:00
Lloc: En línia

El Consell Assessor del màster Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes de la UPC School ha organitzat el primer Concurs BIM Start Up, la fase final del qual tindrà lloc el dijous 12 de novembre.

A aquesta fase final han accedit els 3 treballs més ben valorats pel jurat, els quals seran presentats públicament abans que es determini el guanyador final. El guanyador rebrà 300 € per cortesia de l'empresa Bim+Partners.

A més, durant la sessió hi haurà una keynote sobre Innovació Corporativa i Emprenedoria a càrrec d'Alfredo Carrato, de CEMEX Ventures.

AGENDA de la SESSIÓ

• 19:00 h - 19:10 h: Benvinguda. Eloi Coloma, director del màster Open BIM, i Sergio Muñoz, director del Consell Assessor.
  • 19:10 h - 19:30 h: Presentació del treball finalista: "Gestió Sistematitzada del Manteniment d'una Xarxa de Carreteres". Autors: Marc Cabanas i Ricard Palau.
  • 19:30 h - 19:50 h: Presentació del treball finalista: "Green BIM". Autors: Duna Bellmunt, Guillem Diaz i Fabrizio Pasara.
  • 19:50 h - 20:10 h: Presentació del treball finalista: "Build Advisor". Autors: Rainer Grad, Albert Llurba, Yolanda Martin, Nicola Patrieniri i Pedro Pombimho.
  • 20:10 h - 20:45 h: Conferència: "Innovació Corporativa i Emprenedoria: Win-win", a càrrec d'Alfredo Carrato, analista de Capital Risc a CEMEX Ventures.

Alfredo Carrato és analista de capital risc a CEMEX Ventures (Madrid, Espanya). Prèviament ha desenvolupat la seva activitat professional com a arquitecte, project manager i BIM manager de projectes d'edificació a Europa i Orient Mitjà. Doctorand per la Universitat Politècnica de Madrid i professor associat a la Universitat de Nebrija, actualment avalua la idoneïtat de projectes d'emprenedoria i iniciatives disruptives que impacten en la cadena de valor de la construcció. També participa en el capítol espanyol de buildingSMART.

• 20:45 h - 21:00 h: Lliurament del I Premi BIM Start Up.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.