El pròxim dissabte 6 de març, per tasques de manteniment del servidor, el campus virtual estarà aturat des de les 16:00 (hora espanyola). Es preveu que l'aturada pugui durar fins a 12 hores.
Disculpeu les molèsties.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Concurs Global Student Entrepreneur Awards (GSEA)
Data: Del 15-12-2020 al 08-02-2021

Si ets un estudiant universitari i tens una startup o un projecte empresarial, aquesta és la millor oportunitat per donar-lo a conèixer, presentar-lo davant d'un jurat d'experts empresarials i tenir accés a la possibilitat de presentar-lo als Global Student Entrepreneur Awards (GSEA).

Una gran oportunitat per a aquells joves que vulguin submergir-se en l'univers emprenedor, guanyar visibilitat amb els seus projectes i connectar amb altres emprenedors, mentors i inversors.

El límit d'edat per participar és de 30 anys. Presenta el teu projecte abans del 8 de febrer de 2021.

Més informació:

Concurs Global Student Entrepreneur Awards (GSEA)