Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Claus de l'Èxit en la Gestió de Processos"
Data: 03-02-2021
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 937068035

El dimecres 03-02-2021, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del curs de formació contínua en Business Process Management (BPM) (En línia) i del curs de formació contínua en Business Process Management (BPM) (Presencial).

T'has plantejat alguna vegada quins són els factors de l'èxit en la gestió de processos?

Has posat en marxa una transformació de/per processos, no t'ha acabat de "funcionar" i no saps exactament el perquè?

On queda "això de la Gestió de/per Processos" en un món on només es parla d'intel·ligència artificial i big data? Tan lluny són una cosa de l'altra?

O simplement t'interessa el tema i no tens clar com començar...

Ja siguis estudiant, professional de la gestió, si estàs embarcat en un projecte o simplement estàs pensant a abordar-lo, no deixis passar l'oportunitat de conèixer les claus que et permetran gestionar el teu projecte de gestió de/per processos amb les millors garanties d'èxit.

Vine a aquesta sessió i ho descobriràs!

Impartida per:

Juan Ramón Gutiérrez. Enginyer superior de Telecomunicació per la UPC i certificat Lean Six-Sigma Green Belt. Ha desenvolupat la seva carrera professional en l'àmbit de la consultoria tecnològica i de processos en empreses líders com IBM Global Business Services o PricewaterhouseCoopers (PwCC). Actualment és responsable per a la regió d'Europa dels serveis de consultoria de solucions de gestió de processos (BPM). Ha col·laborat com a consultor en un ampli ventall d'empreses de l'àmbit financer (Caja Madrid, Barclays) i farmacèutic (Roche, Novartis, Esteve, Almirall, Grifols), entorns en els quals la gestió de la informació i dels processos manté una estreta relació amb la gestió de la qualitat i la millora de l'eficiència.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet (Hangouts Meet).

Requeriments per a la connexió en línia

*Per poder seguir la sessió informativa en línia és recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.

També pots seguir l'Open Class amb el teu smartphone, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet (Hangouts Meet) per Android o iPhone, iPad i iPod Touch.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

La teva inscripció s'ha rebut correctament a la UPC School.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Selecciona els cursos en què estàs interessat / da:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.