El pròxim dissabte 6 de març, per tasques de manteniment del servidor, el campus virtual estarà aturat des de les 16:00 (hora espanyola). Es preveu que l'aturada pugui durar fins a 12 hores.
Disculpeu les molèsties.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Game Jam pels Objectius de Desenvolupament Sostenible
Data: Del 04-02-2021 al 05-02-2021

Els dies 4 i 5 de febrer es realitzarà en modalitat en línia la Game Jam pels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), una iniciativa organitzada pel Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia en el marc del programa d’activitats del 50è Aniversari de la UPC.

Hi poden participar els estudiants de la UPC del curs acadèmic 2020-2021, ja sigui de grau com de màster universitari o de títol propi. Els participants s’organitzaran en equips de 4 o 5 persones.

Els projectes més ben valorats per un grup d’experts optaran a 4 premis:

• Millor Joc
  • Millor Art
  • Millor Tecnologia
  • Premi de la Votació Popular
El període per participar-hi s’obre el dia 20 de gener i finalitzarà el 2 de febrer. El dimecres 10 de febrer, també de manera virtual, es farà el lliurament de premis.

Calendari i horaris:

Més informació: