MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Claus de l'Èxit en la Gestió de Projectes Tec...
Data: 15-02-2021
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 937068035

El dilluns 15-02-2021, a les 19:00, tindrà lloc una Open Class del curs de formació contínua en Gestió i Direcció de Projectes IT (Semipresencial) i del curs de formació contínua en Gestió i Direcció de Projectes IT (En línia).

Ets responsable d'implementar projectes IT o simplement hi participes? Tens una metodologia concreta, bones pràctiques o un framework perquè els projectes siguin exitosos? Saps quin impacte hi tenen les persones? Coneixes les seves diferents etapes? Què fa que un projecte vagi bé i un altre no?

Si vols conèixer aquells aspectes que no pots passar per alt si vols tenir garanties d’èxit en un projecte IT, vine a aquesta sessió i ho descobriràs.

Aprofita l'oportunitat per conèixer les claus que et permetran gestionar el teu projecte tecnològic de forma eficient.

El ponent

Salvi Hernández Barjola
. Enginyer en Informàtica per la UPC, postgraduat en Direcció de Tecnologies per la UB i MBA per l'Escola d'Administració d'Empreses EAE. Graduat per ESADE amb el programa Creació i Gestió d'Empreses i per l'IESE amb el Programa de Direcció General (PDG). Soci director de Sigma Consulting. Expert en consultoria empresarial en l'àrea financera, gestió de persones, sistemes d'informació, gestió de projectes i processos. Coach, docent i conferenciant en diverses universitats, escoles de negocis i empreses.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet (Hangouts Meet).

Requeriments per a la connexió en línia

*Per poder seguir la sessió informativa en línia és recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.

També pots seguir l'Open Class amb el teu smartphone, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet (Hangouts Meet) per Android o iPhone, iPad i iPod Touch.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.