Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Aprenentatge Profund per a la Recuperació d'I...
Data: 28-06-2021
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 931146805

El dilluns 28-06-2021, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (Presencial) i del postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning (En línia).

L’aprenentatge profund (deep learning) ha assolit resultats destacables en camps com la visió per ordinador, el reconeixement de la parla o el processament del llenguatge natural.

En aquesta sessió, el doctor McGuinness explicarà com desenvolupar motors de cerca visuals basats en aprenentatge profund. La primera generació de sistemes profunds de recuperació d’imatges utilitzava característiques comercials desenvolupades per a altres tasques, però el ràpid avenç de la tecnologia ha permès arribar a entrenar xarxes neuronals dissenyades específicament per avaluar la similitud entre una imatge de consulta i les imatges emmagatzemades en un conjunt de dades gran.

La classe també tractarà tècniques específiques de recuperació, com ara canviar la classificació o ampliar les consultes, que es poden extrapolar a qualsevol camp més enllà de la visió per ordinador. La sessió inclourà exemples pràctics amb PyTorch, disponibles per a tots els assistents a través d’un quadern de Google Colab al núvol.

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

El doctor Kevin McGuinness és professor adjunt de l’Escola d’Enginyeria Electrònica de la Dublin City University i investigador finançat per la Science Foundation Ireland a l’Insight SFI Centre for Data Analytics i al programa de recerca ENABLE. Llicenciat en Enginyeria del Software i Aplicacions Informàtiques a la Dublin City University (2005) i doctorat per l’Escola d’Enginyeria Electrònica (2009). Des d’aleshores ha estat investigador postdoctoral al CLARITY Centre for Sensor Web Technologies i investigador de l’Insight SFI Centre for Data Analytics. Les seves línies de recerca principals són la visió per ordinador, l’aprenentatge profund, la segmentació d’imatges i vídeos, l’avaluació de la segmentació, l’aprenentatge automàtic, la recuperació d’informació multimèdia basada en el contingut i la interacció humà-ordinador.

El doctor McGuinness va ser un dels primers a introduir l’aprenentatge profund a la UPC, on imparteix docència des de 2015, primer a l’ETSETB i actualment a la UPC School.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.