MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "L'Estructura com a Arquitectura"
Data: 27-07-2021
Horari: 17:30 a 18:30
Lloc: En línia
Contacte: 931120862

El dimarts 27-07-2021, a les 17:30, tindrà lloc una Open Class del màster en Enginyeria Estructural a l'Arquitectura (Semipresencial) i del màster en Enginyeria Estructural a l'Arquitectura (En línia).

En aquesta sessió es presentaran exemples de dissenys d'edificis en els quals l'arquitectura i l'enginyeria estructural són inseparables i emfatitzats de manera intencional. A través de la lent de diversos projectes completats, com Exchange House, Fishers Island House, Clemson Lee Hall III, el nou Museu Glenstone II, Milan House, Denver Union Station o el nou Museu d'Art Modern de Varsòvia, s'identificaran els desafiaments associats al disseny d'estructures visibles i sense ornaments. El tema central serà analitzar com aquest tipus de treball de disseny més innovador es diferencia de la col·laboració en el disseny estructural més convencional, i la importància dels detalls ben elaborats, el disseny per a la construcció i la participació inicial del contractista.

Aquesta open class es realitzarà en anglès.

El ponent

Dmitri Jajich. Director d'enginyeria estructural a l'oficina de Skidmore, Owings and Merrill (SOM) a Londres.

Al llarg dels seus 21 anys a SOM, ha col·laborat amb arquitectes i artistes en estructures d'edificis guardonats, tant museus, espais culturals, centres de transport com residències privades.

Els seus projectes anteriors inclouen el Fisher's Island Residence a Nova York, el Museu d'Art de Carolina de Nord, el projecte Lee Hall III (una addició a la Facultat d'Arquitectura, Arts i Humanitats de la Universitat de Clemson), el James Turrell Skyspace a la Universitat de Rice, el projecte privat museu Glenstone II i el Denver Union Station. Els projectes recents inclouen la Torre Karlatornet (Göteborg, Suècia), que serà l'edifici més alt d'Escandinàvia, i el Manhattan Loft Gardens a Londres, que presenta una ambiciosa construcció de doble voladís amb osques.

Jajich és titulat en Enginyeria Civil Estructural per la Universitat de Minnesota (EUA), membre col·legiat actiu de la Institució d'Enginyers Estructurals al Regne Unit i enginyer civil i estructural amb llicència tant a Illinois com a Nova York.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.