Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Electrònica de Potència i EMC: una Parella In...
Data: 28-09-2021
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 931120835

El dimarts 28-09-2021, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Electrònica de Potència (Presencial).

La compatibilitat electromagnètica (EMC) estudia les interferències emeses pels dispositius electrònics.

Les fonts de potència, per la seva naturalesa commutada, són una de les principals fonts d'aquestes emissions i problemes en la certificació de producte d'electrònica de potència.

En aquest context, durant aquesta open class es presentarà quina és la seva naturalesa, com es produeixen i com podem dissenyar les nostres fonts per evitar aquestes emissions i ajudar-nos a passar les normatives existents.

El ponent

Arturo Mediano. Doctor en Enginyeria Elèctrica per la Universitat de Saragossa. Membre del Grup d'Electrònica de Potència i Microelectrònica (GEPM) de l'Institut Aragonès de Recerca en Enginyeria (I3A) a Espanya. Des de 1991 treballa en els camps de la interferència electromagnètica (EMI), la compatibilitat electromagnètica (EMC), la integritat del senyal (SI) i la RF (HF/VHF/UHF) per a les comunicacions, la indústria i les aplicacions científiques i mèdiques amb una experiència substancial en col·laboració amb les indústries.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris