Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Casos d'Èxit en l'Adopció de Fabricació Addit...
Data: 21-09-2021
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 931148023

El dimarts 21-09-2021, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del màster en Fabricació Additiva (Semipresencial).

Aquesta sessió se centrarà en les diferents raons per les quals les empreses d'avui adopten la impressió 3D per als seus productes i processos. A la sessió es compartiran diversos casos d'èxit d'indústries molt diverses i com aquestes empreses van usar algun o diversos dels beneficis de la impressió 3D per generar una disrupció, ja sigui de performance del producte, de temps, cost, personalització o sostenibilitat.

La millor manera d'entendre el potencial de la impressió 3D és escoltant les històries d'experiències reals i veient aquestes aplicacions en directe.

Vine a aquesta open class i descobriràs algunes de les aplicacions més disruptives del mercat!

Les ponents

• Jordina Arcal. Innovator & Serial Entrepreneur.

Enginyera Química per la Universitat Politècnica de Catalunya, amb postgraus en innovació, gestió de projectes i desenvolupament de negoci. Té més de 10 anys d'experiència en el sector de la innovació i gestió de projectes. Cofundadora de HealthApp i de KiN. Avaluadora de la Comissió Europea en el seu programa EIC Accelerator i mentora en programes d'emprenedoria i innovació d'ACCIÓ. Guardonada amb el premi del MIT als millors innovadors menors de 35 anys i reconeguda com una de les líders en innovació digital i com una de les dones emprenedores de referència de 2017.

• Clara Remacha. 3DP Market & Application Development at HP.

Enginyera Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Internacional Master in Management per EADA Business School (Bcn) i MBA per la Universitat de San Diego (Califòrnia, EUA). Posseeix més de 5 anys d'experiència en el sector de la impressió 3D a HP ajudant a clients de tot el món i indústries a adoptar la tecnologia d'impressió 3D per revolucionar els seus productes i sectors.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris