MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "El Paper de l'Hidrogen en un Futur Net i Des...
Data: 16-09-2021
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia

Aquesta conferència resumirà les diferents tipologies d’hidrogen existents (gris, blau, verd, turquesa, etc.) i analitzarà com generem hidrogen avui dia i com el generarem en un futur. També es farà un repàs de les tecnologies de generació i de transport de l’hidrogen (comprimit, liquat, ammonia, LOHC), i s’identificaran quins són els sectors econòmics que més necessiten l’hidrogen per assolir els objectius de descarbonització. Finalment, s’analitzarà quin paper jugarà SNAM com a operadora d’infraestructura de transport de gas natural.

El ponent

Pere Margalef
. Chief Technology Officer de la unitat de negoci d’hidrogen a SNAM.

Enginyer industrial per la Universitat de Girona. L’any 2005 obtingué una Beca Balsells a la Universitat de California Irvine, on es va doctorar a la facultat d’Enginyeria Mecànica i Aeroespacial. Durant els 7 anys a UC Irvine va estar al National Fuel Cell Research Center, sota la supervisió dels professors Scott Samuelsen i Jack Brouwer. La seva tesi doctoral va tractar la poligeneració d’electricitat i hidrogen amb piles de combustible d’alta temperatura. L’any 2012 va començar a treballar amb FuelCell Energy al departament de tecnologies avançades, i aquest 2021 s’ha incorporat a SNAM com a Chief Technology Officer de la unitat de negoci d’hidrogen.