MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "BIM en Projectes d'Enginyeria"
Data: 26-10-2021
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 931120865

El dimarts 26-10-2021, a les 19:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes (Semipresencial) i del màster en Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes (En línia).

El BIM no serveix únicament per al disseny arquitectònic d'edificis. La metodologia BIM facilita la col·laboració de tots els agents, i per tant, les empreses d'enginyeria han apostat pel seu ús. A més, aquesta metodologia aporta una sèrie de beneficis addicionals als enginyers en el disseny d'instal·lacions, estructures i projectes d'obra civil, com és l'automatització de processos o la industrialització del projecte.

En aquesta open class es mostrarà com les dues enginyeries JG Enginyers i IDOM apliquen la metodologia BIM en el dia a dia dels seus projectes.

Els ponents:

Enginyer tècnic industrial, màster en Direcció i Organització d'Empreses i màster en Enginyeria i Gestió d'Energies Renovables. Ha treballat en diferents àmbits relacionats amb les instal·lacions, inicialment com a tècnic de projectes de climatització, passant a direcció de projectes, com a responsable del departament de climatització i, en l'actualitat, ocupa la direcció tècnica de l'àrea d'instal·lacions de JG Enginyers, des d'on coordina la producció i desenvolupament dels projectes de les diferents oficines. Ha treballat en projectes en entorn BIM des de 2008, impulsant la incorporació de la metodologia en els projectes d'instal·lacions i l'automatització dels càlculs, programació i connexió amb programes propis de càlcul, fins a la connexió del model BIM de final d'obra amb l'aplicació de Facility Management Manttest.

• Rayssa Rocha de Pinho. BIM manager i directora de projecte al dept. d'Energia Nuclear a IDOM Barcelona.
Enginyera civil per la Universitat Federal do Ceará (Brasil), amb mobilitat acadèmica a la South Bank University (Anglaterra). Màster en BIM Management Steering i Nous Models de Negoci per la UPC School. Rayssa té una gran experiència acadèmica i professional amb BIM, participant en la implementació d'aquesta tecnologia a escala corporativa i desenvolupant projectes d'enginyeria amb aquesta metodologia de treball.

Moderador: Sergio Muñoz Gómez, director del consell assessor del màster Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes de la UPC School. Cofundador de l'startup BIM & Partners, que ofereix serveis de consultoria i formació sobre BIM. Secretari general del buildingSMART Spanish Chapter, de la qual va ser president durant 5 anys. També és president de comitè de normalització sobre BIM UNE-CT41-SC13.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.