Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "BIM en Projectes d'Enginyeria"
Data: 26-10-2021
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 931120865

El dimarts 26-10-2021, a les 19:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes (Semipresencial) i del màster en Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes (En línia).

El BIM no serveix únicament per al disseny arquitectònic d'edificis. La metodologia BIM facilita la col·laboració de tots els agents, i per tant, les empreses d'enginyeria han apostat pel seu ús. A més, aquesta metodologia aporta una sèrie de beneficis addicionals als enginyers en el disseny d'instal·lacions, estructures i projectes d'obra civil, com és l'automatització de processos o la industrialització del projecte.

En aquesta open class es mostrarà com les dues enginyeries JG Enginyers i IDOM apliquen la metodologia BIM en el dia a dia dels seus projectes.

Els ponents:

Enginyer tècnic industrial, màster en Direcció i Organització d'Empreses i màster en Enginyeria i Gestió d'Energies Renovables. Ha treballat en diferents àmbits relacionats amb les instal·lacions, inicialment com a tècnic de projectes de climatització, passant a direcció de projectes, com a responsable del departament de climatització i, en l'actualitat, ocupa la direcció tècnica de l'àrea d'instal·lacions de JG Enginyers, des d'on coordina la producció i desenvolupament dels projectes de les diferents oficines. Ha treballat en projectes en entorn BIM des de 2008, impulsant la incorporació de la metodologia en els projectes d'instal·lacions i l'automatització dels càlculs, programació i connexió amb programes propis de càlcul, fins a la connexió del model BIM de final d'obra amb l'aplicació de Facility Management Manttest.

• Rayssa Rocha de Pinho. BIM manager i directora de projecte al dept. d'Energia Nuclear a IDOM Barcelona.
Enginyera civil per la Universitat Federal do Ceará (Brasil), amb mobilitat acadèmica a la South Bank University (Anglaterra). Màster en BIM Management Steering i Nous Models de Negoci per la UPC School. Rayssa té una gran experiència acadèmica i professional amb BIM, participant en la implementació d'aquesta tecnologia a escala corporativa i desenvolupant projectes d'enginyeria amb aquesta metodologia de treball.

Moderador: Sergio Muñoz Gómez, director del consell assessor del màster Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes de la UPC School. Cofundador de l'startup BIM & Partners, que ofereix serveis de consultoria i formació sobre BIM. Secretari general del buildingSMART Spanish Chapter, de la qual va ser president durant 5 anys. També és president de comitè de normalització sobre BIM UNE-CT41-SC13.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris