Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "El Vehicle Elèctric a la Xina: Tendències i D...
Data: 15-12-2021
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 931120835

El dimecres 15-12-2021, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Vehicles Elèctrics i Altres Tecnologies de Propulsió (Presencial).

En aquesta ponència es presentarà l'evolució del vehicle elèctric en un dels seus mercats més importants, el mercat xinès. També analitzarem els nous fabricants i els nous requisits que s'han definit en el desenvolupament d'aquest tipus de vehicles, i que han contribuït a canviar la perspectiva de la mobilitat.

Aquesta open class es realitzarà en anglès.

Els ponents

• David Gallegos. General Manager d'IDIADA China Proving Ground. Doctor Enginyer per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enginyer Industrial i Enginyer en Organització Industrial per la UPC.
  • Yan Xu. Enginyera en Automoció per la Universitat d'Anhui (Xina). Té més de 15 anys d'experiència a la indústria de l'automoció en fabricants com General Motors i Ford, i en enginyeries com Atwell i Applus+ IDIADA, on ha participat en el desenvolupament d'activitats de testing. També ha participat en nombroses conferències relacionades amb les noves tecnologies aplicades als vehicles.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.