Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Experiments i Enginy amb Llum"
Data: 16-12-2021
Horari: 16:00 a 18:00
Lloc: En línia
Contacte: 667863431

El dijous 16-12-2021, a les 16:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Lighting Design. Disseny d'Il·luminació Arquitectònica (Semipresencial).

Els dissenyadors Jordi Canudas i Jaume Ramírez ens parlaran dels seus projectes professionals relacionats amb la llum, la metodologia de treball des de la seva visió particular i el significat de la llum des de la seva experiència.

Els ponents:

• Jordi Canudas. Dissenyador de producte. Després de graduar-se al Royal College of Art amb un màster d'Art en Disseny de Productes va posar en marxa el seu propi estudi a Londres en 2007. És membre del col·lectiu londinenc OKAY Studio. Es va traslladar a Barcelona l'any 2011, on actualment està ubicat el seu estudi Jordi Canudas Studio.
  • Jaume Ramírez. Originari d'Olot, va estudiar Disseny a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG). En acabar, va traslladar-se al País Basc on va crear el seu primer estudi amb Gorka Ibargoyen i Josema Carrillo. L'any 2018 va fundar el seu propi estudi a Barcelona Jaume Ramírez Studio.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.