MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Taula rodona: Com aconseguir que les ciutats mediterràni...
Data: 27-01-2022
Horari: 18:00 a 20:00
Lloc: En línia

En el marc de l’acte de cloenda del postgrau en Urbanisme i Salut: El Planejament Urbanístic com a Eina de Salut, la UPC School i la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya us conviden a la taula rodona: Com aconseguir que les ciutats mediterrànies compactes siguin saludables?

Aquesta taula de debat analitzarà un dels principals reptes que tenen les nostres ciutats per davant: com fer-les més saludables, tenint en compte tots aquells elements que n’influeixen. Els perfils convidats a la taula rodona són representants del sector energètic, les infraestructures, l’ecologia, l’urbanisme i l’epidemiologia ambiental.

Aquest acte es realitzarà en català. Tindrà lloc a la seu del COAC, però podrà seguir-se en directe per streaming.

PROGRAMA DE LA SESSIÓ:

• Benvinguda, a càrrec de:
    • Assumpció Puig. Degana del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya.
    • Pere Solà. Director acadèmic del postgrau en Urbanisme i Salut.
  • Intervenció d’una estudiant del postgrau.
  • Taula rodona, amb la participació de:
    • Assumpta Farran. Directora General d’Energia de la Generalitat de Catalunya.
    • Ricard Font. Secretari General del Departament de Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori.
    • Imma Mayol. Directora de l’Àrea d’Ecologia de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
    • Laia Grau. Gerent d'Urbanisme de l'Ajuntament de Barcelona.
    • Dr. Josep Maria Antó. Investigador de l’ISGLOBAL.
    • Modera: Guim Costa, vicedegà del COAC.
  • Sessió de debat. L'acte comptarà amb la presència de diferents personalitats de l'administració pública.
  • Cloenda de l’acte, a càrrec de:
    • Assumpció Puig. Degana del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).
    • Jordi Ros. Vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC.
    • Arnau Queralt. Director general del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible