MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Machine Learning Physics and Chemistry"
Data: 21-04-2022
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

En aquest nou Open Talent coneixerem diversos aspectes de l'aprenentatge automàtic aplicats a l'àmbit de la física i la química en els quals el ponent Gianni de Fabritiis ha treballat, en particular en relació amb el descobriment de nous fàrmacs. Començarem amb l'aprenentatge de la xarxa neuronal per a àtoms per continuar amb solucions innovadores d'aprenentatge automàtic més orientades a les interaccions fàrmac-proteïna i al procés de plegament de proteïnes.

Aquest Open Talent es realitzarà en anglès.

El ponent

Gianni de Fabritiis, professor de recerca ICREA i CEO d'Acellera.

Professor de recerca ICREA, professor associat i líder de grup al Laboratori de Ciències Computacionals de la UPF, i CEO/CSO d' Acellera. Llicenciat amb honors en matemàtiques aplicades (1997) per la Universitat de Bolonya i doctorat per la Universitat de Londres (2002). Va treballar per al centre de supercomputació CINECA a Itàlia (1998-1999) i va ser investigador postdoctoral al University College London (2003-2006). El 2006, va fundar Acellera. El 2008 va guanyar una beca Ramon i Cajal com a investigador. El 2014 es va convertir en professor de recerca ICREA. Va realitzar estades de recerca com a professor visitant a la Universitat de Stanford i a la UCLA. Ha publicat més de 110 articles en revistes internacionals d'alt rang amb un índex h de 38, 6.000 cites en total i només 1.150 cites d'elles durant l'any 2020.