Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Introducció a la Programació de PLC mitjançan...
Data: 15-06-2022
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 937073132

El dimecres 15-06-2022, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Tecnologies Aplicades a la Mecatrònica 4.0 (Presencial).

En aquesta sessió explicarem els principis dels llenguatges de programació per a PLCs. Ho desenvoluparem emprant el software de distribució lliure Codesys i ho posarem en pràctica amb algunes petites automatitzacions aplicades al sector industrial.

El ponent

Daniel Heredero, cap de projectes al Centre d'Innovació Tecnològica en Convertidors Estàtics i Accionaments (CITCEA-UPC).

Doctor en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Professor associat de la UPC i codirector del màster en Tecnologies Aplicades a la Mecatrònica 4.0 de la UPC School. Ha impartit classes en els mòduls d'actuadors pneumàtics, automatització i comunicacions industrials. Cap de projectes al CITCEA-UPC. La seva activitat inclou la participació en projectes industrials i competitius, d'àmbit estatal o europeu, alineats amb el control avançat de carregadors de vehicle elèctric i microxarxes.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.