Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Day Arquitectura 2022
Data: 19-05-2022
Horari: 18:00 a 19:30
Lloc: En línia

El dijous 19 de maig, a les 18: 00 h, es realitzarà en modalitat virtual la 1a edició de l'Open Day Arquitectura de la UPC School. En aquesta sessió, hi presentarem l'oferta formativa en l'àrea d’arquitectura, urbanisme i edificació i comptarem amb la participació d’Ignasi Pérez Arnal, una de les veus referents en transformació digital i noves tendències al sector AECO.

Programa:

• 18:00 h - 18.15 h – Benvinguda institucional de la UPC School i presentació de l'àrea formativa en Arquitectura, Urbanisme i Edificació. Coneixerem noves tendències del sector i l’oferta de màsters, postgraus i cursos en aquesta àrea, dissenyada especialment per cobrir aquestes oportunitats emergents.
  • 18:15 h - 19:15 h – Conferència: "El 4.0 a l'Arquitectura, la Construcció i l'Urbanisme. Les 10 Dimensions que Estan Produint el Canvi", a càrrec d’Ignasi Pérez Arnal.
Mentre que qualsevol sector productiu de la nostra societat ja ha incorporat la Revolució Industrial 4.0, el sector AECO -Arquitectura, Enginyeria, Construcció i Operació/Manteniment- encara l'ha d'interioritzar. Estadísticament, un dels sectors de més producció a qualsevol país encara no és capaç de ser augmentar la seva producció ni adequar-la a les necessitats i demandes de la societat a què serveix. Els mitjans existeixen, la informació existeix, però hi ha un gran "gap" entre veure i fer. El s. XXI ens demostra la necessitat d'adaptació constant i el nostre sector requereix noves capacitats i habilitats per fer-ho. Conceptes com Metavers, ESG, Descarbonització, Build to Rent, Cohousing, BDT, GeoBIM, Smart Rural, ConTech, BEP, Lean, DPD, VUCA... són conceptes que bé els aprenem o ens eliminaran del mapa. Us convidem a conèixer-los en aquesta sessió.

Ignasi Pérez Arnal. Arquitecte Superior i M.Sc. en Disseny i Comunicació per la Universitat Pompeu Fabra. CEO de BIM Academy.es i The BIM Force. Director de l'European BIM Summit i el BIM Summit Brasil, director de Continguts del Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0 REBUILD i del Building Digital Twin International Congress.

Codirector del màster en Construction Project Management i del màster BIM en Enginyeria Civil de la Universitat de Barcelona i docent especialitzat en BIM en universitats internacionals. També és director del programa Global URBANTIC and Smart Cities de l'École des Ingenieurs de la Ville de París-EIVP i Zigurat.

Membre de buildingSMART Spanish Chapter, col·laborador i consultor de l'ACP-Agència de Certificació Professional de l'Edificació i l'Arquitectura, membre del Comitè de Coordinació CCF-Comissió Construir Futur de l'ITeC i autor del Llibre Blanc del BIM per a la Generalitat de Catalunya.

Ha estat consultor d'implantacions BIM en diverses institucions com l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, ​​la Universitat de Burgos, l'Ajuntament de Barcelona, ​​l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès o la Diputació de Barcelona, ​​entre d'altres. Expert en la implantació de l'Agenda Digital en Serveis Tècnics públics, en la contractació amb models col·laboratius IPD i en la introducció de processos BIM en institucions públiques i empreses privades.

• 19:15 h - 19:30 h – Torn obert de preguntes i tancament de l'acte.

Us hi esperem!

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.