Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Màster en Indústria 4.0: Experiències alumni ...
Data: 09-06-2022
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 937073132

El dijous 09-06-2022, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del màster en Indústria 4.0 (En línia).

El màster en Indústria 4.0 de la UPC School ofereix la possibilitat d'orientar el treball final de màster (TFM) tant a projectes de posada en pràctica dels coneixements adquirits com d'aplicació directa en projectes d'empresa. Dos anys després de la realització del màster, comptarem amb dos exalumnes explicant la seva experiència amb un exemple de cada tipus.

Introduiran la sessió els dos directors acadèmics del màster:

• Pau Fonseca. Doctor en Estadística i Investigació Operativa per la UPC, responsable de l'àrea de Simulació Mediambiental de l'inLab FIB de la UPC i membre de la Comissió Indústria 4.0 d'Enginyers de Catalunya.
  • Xavier Pi. Enginyer Industrial per la UPC, pèrit judicial expert en Informàtica Industrial i TIC i responsable del grup de treball Embedded Systems & IoT de la Comissió Indústria 4.0 d'Enginyers de Catalunya.

Exalumnes del màster:

• Elena Caruncho. Enginyera electrònica amb màster en Indústria 4.0 i postgrau en Big Data. Ha treballat en diferents sectors i posicions: com a product manager al sector de la il·luminació, com a desenvolupadora en diferents consultories i, finalment, com a IT project manager a Wheel Hub, una posició en què busca oferir als seus clients les eines necessàries per digitalitzar i optimitzar el negoci. Observa i identifica reptes a solucionar en digitalització i dissenya i aplica els coneixements d'enginyeria necessaris per arribar a desenvolupar el producte que s'adapta millor a les necessitats i operatives diàries del client.
  • Domingo Alcalá. Enginyer tècnic en electrònica industrial i màster en Indústria 4.0 per la UPC. Acumula 23 anys a la cervesera Damm, desenvolupats entre els departaments de manteniment i enginyeria. Actualment, és cap de manteniment a la planta de El Prat de Damm, des d'on impulsa la implantació de tecnologies disruptives 4.0. Entusiasta del disseny electrònic, la programació i el món maker en general, imparteix cursos d'Arduino i participa en una startup creant eines educatives per al món STEAM.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

Si a més d'inscriure't a l'Open Class, estàs interessat/da en el programa formatiu, selecciona aquesta opció:

política de protecció de dades

* Camps obligatoris

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Cessió imatge

Acceptació a la cessió, per un període de 10 anys, les imatges que l’FPC pugui captar a les instal·lacions on es desenvolupi la seva activitat, a fi de difondre i promocionar les activitats de l’FPC i pel mitjà que tingui per convenient.

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.