MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Màster en Indústria 4.0: Experiències alumni ...
Data: 09-06-2022
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 937073132

El dijous 09-06-2022, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del màster en Indústria 4.0 (En línia).

El màster en Indústria 4.0 de la UPC School ofereix la possibilitat d'orientar el treball final de màster (TFM) tant a projectes de posada en pràctica dels coneixements adquirits com d'aplicació directa en projectes d'empresa. Dos anys després de la realització del màster, comptarem amb dos exalumnes explicant la seva experiència amb un exemple de cada tipus.

Introduiran la sessió els dos directors acadèmics del màster:

• Pau Fonseca. Doctor en Estadística i Investigació Operativa per la UPC, responsable de l'àrea de Simulació Mediambiental de l'inLab FIB de la UPC i membre de la Comissió Indústria 4.0 d'Enginyers de Catalunya.
  • Xavier Pi. Enginyer Industrial per la UPC, pèrit judicial expert en Informàtica Industrial i TIC i responsable del grup de treball Embedded Systems & IoT de la Comissió Indústria 4.0 d'Enginyers de Catalunya.

Exalumnes del màster:

• Elena Caruncho. Enginyera electrònica amb màster en Indústria 4.0 i postgrau en Big Data. Ha treballat en diferents sectors i posicions: com a product manager al sector de la il·luminació, com a desenvolupadora en diferents consultories i, finalment, com a IT project manager a Wheel Hub, una posició en què busca oferir als seus clients les eines necessàries per digitalitzar i optimitzar el negoci. Observa i identifica reptes a solucionar en digitalització i dissenya i aplica els coneixements d'enginyeria necessaris per arribar a desenvolupar el producte que s'adapta millor a les necessitats i operatives diàries del client.
  • Domingo Alcalá. Enginyer tècnic en electrònica industrial i màster en Indústria 4.0 per la UPC. Acumula 23 anys a la cervesera Damm, desenvolupats entre els departaments de manteniment i enginyeria. Actualment, és cap de manteniment a la planta de El Prat de Damm, des d'on impulsa la implantació de tecnologies disruptives 4.0. Entusiasta del disseny electrònic, la programació i el món maker en general, imparteix cursos d'Arduino i participa en una startup creant eines educatives per al món STEAM.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.