Accepta només les seleccionades
Mostrar detall
INFORMACIÓ

Pot obtenir més informació sobre nosaltres, sobre com contactar-nos i sobre la nostra forma de processar dates personals a la nostra política de privacitat.
Si us plau, en el moment de contactar amb nosaltres en relació amb el vostre consentiment, feu-ne constar la identificació i la data.

Requerides :

lang www.fpc.upc.edu Guardar l'idioma de visualització del web 2 anys HTTP
PHPSESSID www.fpc.upc.edu Conserva l'estat de la sessió de l'usuari a les sol·licituds de pàgina. Sessió HTTP
Estadístiques :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 anys HTTP
_ga_# Google Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 anys HTTP
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 dia HTTP
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 dia HTTP
Màrqueting :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
last_campaign www.fpc.upc.edu Guardar l'ultima campanya per el que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
campaign_XX www.fpc.upc.edu Guardar totes les campanyes pel que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
ads/ga-audiences Google Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites. S Sessió Pixel
NID Google Registers a unique ID that identifies a returning user's device. The ID is used for targeted ads. 6 mesos HTTP
lidc Used by the social networking service, LinkedIn, for tracking the use of embedded services. 1 dia HTTP
i/jot Twitter Inc. Sets a unique ID for the visitor, that allows third party advertisers to target the visitor with relevant advertisement. This pairing service is provided by third party advertisement hubs, which facilitates real-time bidding for advertisers. Session Pixel
_fbp [x2] Meta Platforms, Inc. Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. 3 mesos HTTP

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Il·luminant un Futur Sostenible i Regeneratiu"
Data: 15-06-2022
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Roc35 (c/ Roc Boronat 35, 08005 Barcelona)

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides estableixen una visió per al 2030. És un mitjà per garantir la prosperitat per a tothom, acabar amb la pobresa i protegir el planeta. La llum és fonamental per a la humanitat, des d'assegurar la seguretat i la resiliència o permetre la igualtat, fins a facilitar la interacció social i assolir la prosperitat. Per dissenyar tenint en compte la salut i el benestar a llarg termini de les persones, el lloc i el planeta, harmonitzant la relació simbiòtica entre l'ésser humà i la biodiversitat, hem de canviar el paradigma del disseny d'il·luminació cap a un enfocament regeneratiu.

Aquesta conferència ens oferirà un enfocament del disseny d'il·luminació holístic i innovador que contribueixi a aconseguir un futur sostenible i regeneratiu.

Aquest Open Talent es realitzarà en anglès.

La ponent

Florence Lam
. MSc en Arquitectura (Llum i Il·luminació) per la UCL The Bartlett School of Architecture. MA (Cantab.) en Enginyeria per la Universitat de Cambridge.

Arup fellow i dissenyadora d'il·luminació global. Acumula més de 15 premis internacionals i nacionals, inclòs el de dissenyadora d'il·luminació de l'any 2013 i el de la medalla del president de la Society of Light and Lighting 2020. La seva passió i experiència en l'enfocament holístic d'il·luminació centrat en la humanitat juguen un paper clau en molts dels seus projectes, des de museus fins a aeroports i ponts o recintes urbans d'arreu del món. També té un gran interès en l'art visual de la llum i ha col·laborat amb diversos artistes i arquitectes en projectes d'àmbit públic, com ara ArcelorMittal Orbit d'Anish Kapoor a Londres, el rellotge més gran del món al Bahnhofstrasse a Zuric o el Dongdaemun World Design Park a Seül.

Els seus projectes rellevants inclouen el V&A Dundee, el Millennium Bridge de Londres, el British Museum World Conservation Centre, l'Acròpolis d'Atenes, el Nasher Sculpture Center a Dallas, l'Acadèmia de Ciències de Califòrnia a San Francisco, la terminal del centre de l'aeroport internacional d'Abu Dhabi, l'aeroport internacional T3 de Taipei Taoyuan, el pont dels talladors de pedra de Hong Kong, el pla director de desenvolupament del parc esportiu Kai Tak o el Centre de Patrimoni i Arts Tai Kwun.

Actualment, és professora visitant en Disseny i Enginyeria de la Il·luminació a l'Institut Bartlett UCL; membre del consell de supervisió del projecte LIGHTCAP (Xarxa Europea de Formació sota el marc Marie Skłodowska-Curie) i membre del consell assessor del projecte ENLIGHTENme (programa de recerca i innovació Horizon 2020 de la UE).

CICLE DE CONFERÈNCIES EN LIGHTING DESIGN

Aquesta ponència s'emmarca en el cicle de conferències anual del màster en Lighting Design. Disseny d'Il·luminació Arquitectònica de la UPC School, patrocinat per iGuzzini, Lutron i Vibia, empreses líders en il·luminació residencial.

Formació de temàtica relacionada