MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Cinc Raons per les quals la Impressió 3D Canv...
Data: 07-07-2022
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: En línia
Contacte: 931148023

El dijous 07-07-2022, a les 18:30, tindrà lloc una Open Class del màster en Fabricació Additiva (Semipresencial).

Aquesta sessió se centrarà en les diferents raons per les quals les empreses d'avui adopten la impressió 3D per als seus productes i processos. Es compartiran diversos casos d'èxit d'indústries molt diverses i com aquestes empreses van usar algun o diversos dels beneficis de la impressió 3D per generar una disrupció, ja sigui de performance del producte, de temps, cost, personalització o sostenibilitat.

La millor manera d'entendre el potencial de la impressió 3D és escoltant les històries d'experiències reals i veient aquestes aplicacions en directe.

Vine a aquesta open class i descobriràs algunes de les aplicacions més disruptives del mercat!

La ponent

• Clara Remacha. 3DP Market & Application Development at HP.
Enginyera Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Internacional Master in Management per EADA Business School (Bcn) i MBA per la Universitat de San Diego (Califòrnia, EUA). Acumula més de 5 anys d'experiència en el sector de la impressió 3D a l'empresa HP ajudant a clients de tot el món i indústries a adoptar la tecnologia d'impressió 3D com a mitjà per revolucionar els seus productes i sectors.

Vols assistir la sessió presencialment al DIGITAL LAB TERRASSA?

Aquesta open class es realitzarà en modalitat presencial al Digital LAB a Terrassa. Si estàs interessat a veure en directe les peces d'impressió 3D, pots inscriure't aquí.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.