MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Webinar - Programa de beques Talent Data Center
Data: 05-10-2022
Horari: 10:00 a 11:00
Lloc: En línia

L'associació espanyola de centres de dades Spain DC i DCPRO Training creen el primer programa de beques de formació i pràctiques per qualificar treballadors al sector data center. Amb aquesta iniciativa volen impulsar el talent específic en una indústria que està augmentant ràpidament el seu impacte a l'economia espanyola.

El pròxim 5 d'octubre a les 10 h realitzaran un webinar en línia, adreçat a alumnes d'enginyeria, on donaran a conèixer el sector del data center i els alumnes sabran de primera mà què seria desenvolupar la seva carrera professional dins de la indústria. Tindran enginyers sèniors, professionals de l'àrea de RR.HH. i joves enginyers que explicaran la seva experiència treballant al sector. També parlaran de les beques talent que ofereixen des de SpainDC juntament amb DCPro.

Més informació:

Webinar - Programa de beques Talent Data Center