Accepta només les seleccionades
Mostrar detall
INFORMACIÓ

Pot obtenir més informació sobre nosaltres, sobre com contactar-nos i sobre la nostra forma de processar dates personals a la nostra política de privacitat.
Si us plau, en el moment de contactar amb nosaltres en relació amb el vostre consentiment, feu-ne constar la identificació i la data.

Requerides :

lang www.fpc.upc.edu Guardar l'idioma de visualització del web 2 anys HTTP
PHPSESSID www.fpc.upc.edu Conserva l'estat de la sessió de l'usuari a les sol·licituds de pàgina. Sessió HTTP
Estadístiques :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 anys HTTP
_ga_# Google Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 anys HTTP
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 dia HTTP
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 dia HTTP
Màrqueting :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
last_campaign www.fpc.upc.edu Guardar l'ultima campanya per el que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
campaign_XX www.fpc.upc.edu Guardar totes les campanyes pel que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
ads/ga-audiences Google Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites. S Sessió Pixel
NID Google Registers a unique ID that identifies a returning user's device. The ID is used for targeted ads. 6 mesos HTTP
lidc Used by the social networking service, LinkedIn, for tracking the use of embedded services. 1 dia HTTP
i/jot Twitter Inc. Sets a unique ID for the visitor, that allows third party advertisers to target the visitor with relevant advertisement. This pairing service is provided by third party advertisement hubs, which facilitates real-time bidding for advertisers. Session Pixel
_fbp [x2] Meta Platforms, Inc. Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. 3 mesos HTTP

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Built to Scale: Tools and Techniques for Dev...
Data: 11-11-2022
Horari: 18:00 a 20:00
Lloc: Sala d’Actes del Vertex - Campus Nord (Planta -1 - Plaça Eusebi Güell 6, 08034 Barcelona)

El divendres 11 de novembre, a les 18:00 h, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex al Campus Nord de la UPC l'Open Talent: "Built to Scale: Tools and Techniques for Developing a 100+ Hours RPG", a càrrec de Nick Pechenin, Lead Systems Designer a Larian Studios. L'acte també acollirà la presentació del videojoc Erimos, el projecte desenvolupat pels alumnes dels màsters en videojocs i animació de la UPC School.

En aquesta xerrada explorarem els reptes de disseny que sorgeixen quan es desenvolupen jocs de rol per a PC a gran escala que inclouen gran quantitat de contingut i temps de joc llargs. També revisarem les eines i tècniques que els dissenyadors de sistemes de Larian Studios van utilitzar per afrontar els reptes d'escala durant el desenvolupament de Divinity: Original Sin II i Baldur's Gate 3.

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

Nick Pechenin, Lead Systems Designer a Larian Studios.

Nick Pechenin dirigeix un equip de dissenyadors de sistemes de joc que s'esforça per oferir als jugadors la màxima sensació de llibertat mitjançant la creació de sistemes que promoguin l'elecció del jugador, la reactivitat sistèmica, la progressió del personatge i el joc cooperatiu.

Presentació del videojoc Erimos

Després de la conferència es presentarà el videojoc Erimos (de l'estudi Akita Interactive), el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School han realitzat durant l'última edició del programa (curs 2021-2022).

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir, cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.