MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Metavers i Blockchain al Sector de l'Arquite...
Data: 23-11-2022
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El dimecres 23 de novembre, a les 19 h, organitzem al Tech Talent Center una nova edició del nostre cicle de conferències Open Talent.

En aquesta sessió analitzarem què és el metavers i quin paper juga la tecnologia blockchain al sector AEC (Arquitectura, Enginyeria i Construcció) i els seus serveis relacionats. Repassarem tots dos conceptes des d'una perspectiva pràctica i objectiva, amb la mirada posada en les noves oportunitats de present i de futur que representa per al sector.

Programa:

• 19:00 h - 19:05 h: Benvinguda. A càrrec d'Eloi Coloma, director acadèmic del màster BIM Management. Transformació Digital i Nous Models de Negoci de la UPC School.
  • 19:05 h - 19:20 h: Què és el Metavers? Aplicació al Sector de l'Arquitectura, Construcció i Immobiliari. A càrrec d'Iván Gómez Rodríguez, CEO & Founder de VT-Lab.
  • 19:20 h - 19:35 h: Blockchain i Metavers: Tenen Relació? A càrrec de Sergi Campmany Oliva, Venture Product Owner a Wagmi VS.
  • 19:35 h - 20:00 h: Taula rodona amb els dos ponents. Moderada per Eloi Coloma.

Els ponents:

• Iván Gómez és CEO i fundador de VT-Lab, una empresa tecnològica espanyola especialitzada en el desenvolupament de solucions de productivitat per a empreses del sector AECO (Arquitectura, Enginyeria, Construcció i Operació) basades en la integració de la metodologia BIM amb Realitat Virtual i Augmentada. Acumula més de 20 anys al sector de la construcció, exercint diferents càrrecs de responsabilitat. La seva formació és d'arquitecte tècnic, té un màster a BIM i un altre en Project Management, així com una llarga trajectòria com a docent en diverses institucions internacionals.
  • Sergi Campmany Oliva és Venture Product Owner a Wagmi VS. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), postgraduat en Tecnologia Blockchain pel Massachusetts Institute of Technology (MIT) i màster en Tecnologia Blockchain per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Va començar la seva carrera professional com a becari al departament estratègic de VidaCaixa. Posteriorment, va ser project manager al Centre Blockchain de Catalunya, on va estar 2 anys. Actualment, com a Venture Product Owner a Wagmi VS treballa exclusivament per al sector de la web3.
Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir-hi, cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.