MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "El Disseny com a Eina per a la Circularitat"
Data: 14-12-2022
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: En línia
Contacte: 931148023

El dimecres 14-12-2022, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Economia Circular. Eines i Estratègies d'Innovació Industrial (Presencial).

En aquesta sessió farem un breu recorregut per alguns dels reptes ambientals a què ens enfrontem, i com el disseny pot plantejar solucions que ajudin a combatre'ls. Veurem exemples de productes i serveis que són una referència en aquest camp. L'objectiu és demostrar com a través de la metodologia de disseny podem proposar solucions que apostin per models circulars i sostenibles.

El ponent

Àlex Jiménez Higueras, director de Nutcreatives.

Àlex Jiménez (Barcelona, 1982) és dissenyador per la Universitat Politècnica de Catalunya i enginyer tècnic en Disseny Industrial per l'Escola Superior de Disseny Elisava. CEO de Nutcreatives, empresa fundada el 2011 dedicada a millorar l'impacte ambiental i social de productes i serveis en sectors molt diversos. Té una àmplia experiència com a docent i conferenciant en qüestions de sostenibilitat i RSC vinculades al disseny de productes i envasos.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.