MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "Fabricació Additiva: Una Realitat que Genera ...
Data: 15-12-2022
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: En línia
Contacte: 931148023

El dijous 15-12-2022, a les 19:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Fabricació Additiva (Semipresencial).

La fabricació additiva pot ser utilitzada com a tecnologia de fabricació per obtenir peces de producció finals. Aquest fet modifica els processos interns de les empreses i genera nous perfils professionals.

Aquesta open class mostrarà exemples d’aquests nous rols professionals a base d’exemples. La sessió presentarà experiències d’implantació de la fabricació 3D en empreses i organitzacions, s'analitzaran els efectes que ha provocat aquest canvi tecnològic en l’organització i veurem quins són els nous perfils laborals que requereixen les empreses per encarar aquest nou paradigma.

El ponent

Marcel Macarulla. Codirector acadèmic del màster en Fabricació Additiva de la UPC School.

Doctor i Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Màster en Construction Project Management per la UPC. Professor agregat del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció de la UPC. Ha liderat la implantació de metodologies de gestió de projectes agile, i de les tecnologies de fabricació additiva a les titulacions de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.